Murat Çetin
Taocu genellikle evren ve evren içindeki canlı varlıklar için sınırsız sevgi duyar. Savurganlığın her türü ve yıkıcılık Taocunun gözünde karşı çıkılması ve önlenmesi gerekli kötülüklerdir. İşte bu etkiler içinde yetişmiş olmamın sonucu olarak çağımızda o kadar yaygın olan şiddete ve yıkıma bir önlem bulma arayışı içinde büyüdüm. Niçin Ernest Hemingway, George Sanders, Mark Rathko gibi sayılamayacak kadar çok, görünürde üstün başarılı kimseler kendi elleriyle canlarına kıyıyorlar? Gene niçin sayısız sağlıklı kadın, erkek hatta çocuk sigarayla, uyuşturucu maddelerle, alkollü içkilerle, sağlıksız yiyecekler, sağlıksız yaşam alışkanlıklarıyla yavaş yavaş kendilerini öldürüyorlar? Niçin sayılamayacak kadar çok insan karşılarına çıkan her insan ve her şeyden nefret ediyorlar — hatta onları yok etmeye çalışıyorlar? Yalnızca utkunun övüncü için mi? Yoksa doyurulmamış tutkuları yüzünden mi? Ya da amaç yalnızca güçlülüğünü kanıtlamak mı?

Bir iş söz konusu olunca en geçerli öneri o işi yaparken tutumlu olmak savurganlıktan kaçınmaktır.
Tutumlu olmaksa önceden tedbir atmaktır. Önceden tedbir almak hazırlıklı olmaya, güçlenmeye özendirir.
Hazırlıklı olmak, güçlü olmaksa her zaman başarılı olmayı sağlar. Her zaman başarılı olmak sınırsız bir güce sahip olmak demektir.

İmparator Huang Ti: “Bir erkek kadının doyum sağladığını nasıl anlar?”
Su Nü : “Beş belirti, beş istek ve on gösterge vardır. Erkek bunlara dikkat edip ona göre davranmalıdır. Beş belirti şunlardır:
(1) Kadının yüzü kızarır ve kulaklarına sıcaklık basar. Bundan kadının sevişme isteğinin şiddetlenmekte olduğu çıkarsanabilir. Bu aşamada erkek cinsel birleşme ye başlayabilir. Ama bunu gayet nazik ve zorlamasızca yapmalıdır. Erkeklik organını kadınınkine hafif hafif değdirip hemen çekmeli bunu kadının isteğini arttırmak için kur naz bir oyun gibi yapmalıdır. Hafifçe sokup derinlere dalmadan kadının tepkisini beklemelidir.
(2) Kadının burnu terler ve meme uçları dikleşir. Bu belirtiler şehvet ateşinin daha da çoğaldığını gösterir. Şimdi yeşim doruğu “özel vadisinin” derinlerine inebilir (yalnızca 12 ya da 13 santim) ama asla daha derinlere inmemelidir. Daha derinlere inmek için kadının isteğinin daha da şiddetlenmesini beklemelidir.
(3) Kadının sesini alçaltması ve sesinin boğuk ve kısık olarak çıkması isteğinin ‘daha da şiddetlendiğinin belirtisidir.
Kadın artık gözlerini kapatmış dilini dudaklarının arasına almıştır, solukları sıklaşıp soluk sesi işitilir duruma gelmiştir.
O zaman erkeğin yeşim sapı içinden geldiği gibi inip çıkmaya başlayabilir. Birleşme yavaş yavaş bir esrime durumuna dönüşmektedir.
(4) ‘Kızıl top’ (kadınlık organı) iyice sulanır, bu da şehvet ateşinin doruğa ulaşmakta olduğunu gösterir. Her dalış sulanmayı arttırır. Yeşim çubuğu yavaşça ‘deniz kestanesi dişleri’ vadisine değer (beş santim derinlik). Sonra bir sağa bir sola, bir hızlı bir yavaş dalmayı, ya da gönlünün dilediği başka bir yöntemi sürdürür.
(5) Altın lotusları (ayakları) erkeği dolamak için havaya kalkınca kadının ateşi ve şehveti doruğuna ulaştı demektir.
Bacaklarını erkeğinin beline dolar ve elleriyle erkeğinin omuzlarına ya da sırtına tutunur. Dili hâlâ dudaklarının arasındadır. Bu belirtiler artık erkeğin vadinin eri derin bölümüne kadar inme zamanının geldiğini gösterir (on beş santim). Böylesine bir derine dalış kadını esriklik ve coşkuyla bedeninin bütünlüğünü kapsayan bir biçimde doyurur.

Bin millik bir yolculuğa çıkmak için ilk adımı atmak gereklidir.

“Eğer Konfiçyüsçülük Çinlinin giysisiyse, Taoculuk Çinlinin ruhudur”

(Yayı) en son kerteye kadar gerdin mi
Keşke zamanında durmasını bilseydim diyeceksin.
Kılıcı en son kerteye kadar biledin mi
Kılıç keskinliğini uzun süre sürdüremez, çabucak körelir “.

Biz doğanın sınırsız gücüyle uyum sağlamadıkça bu güçlere yenilmekten daha fazla bir şey elimizden gelmez. Bu güçlere karşı direnebileceğimizi ummamalıyız. İşte Tao-Te-Ching’in öğretisinin özü budur.

on sevişmede iki ya da üç kez boşalmayı aşmamalıdır”.

Bunun yanında erkeğin boşalmasıyla orgazma erişmesinin birbirinden bütünüyle ayrı ve farklı şeyler olduğu konusu eski Taocuların öğretilerinin özünü oluşturuyordu. Onların görüşüne göre bir kimsenin sık sık boşalmaması o kimsenin cinsel bakımdan yetersiz ya da güçsüz olduğu ya da cinsel birleşmede boşalanlardan daha az ya da daha düşük bir haz elde ettiği anlamına gelmiyordu. Boşalmanın zevkin doruk noktasına ulaşılması diye tanımlanması yalnızca bir alışkanlıktan kaynaklanan bir yanlıştır.

Ama Taocu sevişmeyi öğrenen kimse giderek daha az boşalacaktır.
Bu durum sevişmeden daha az haz duymasına neden olur mu?”
Peng Tsu (Huang Ti’nin en yaşlı Taocu danışmanı) : “Tam tersine, boşaldıktan sonra o kimse yorgunluk duyar. Kulaklarında bir uğultu olur. Göz kapakları ağırlaşır, susuzluk duyar, kolları bacakları kasılır, kollarını bacaklarını oynatamaz.
Boşalırken pek kısa bir süre için duyumsadığı coşkunun bedeli saatler süren bezginliktir. Bu durumu da gerçek bir zevk sayamazsınız elbette.

“Savurganca ersuyu’nu harcayan kimse hasta olur ve bu savurganlığı sonucunda ersuyu’nu tüketirse ölür. Erkekler bunun böyle olduğunu hiçbir zaman akıldan uzak tutmamalıdırlar.”

Hemen bu konuda deneyim kazanmış her kadın erkeğinin kendisini yeterince sevip okşamadığının, dokunsal ilişkilerinin yetersiz kaldığının bilincinde, duyarlığındadır. İşte bu duyumsuzluğun pek çok kadını seviciliğe, yatak arkadaşlarını gene kadınlardan seçmeye ittiğini söylemek konuyu abartmak sayılmamalıdır. Pek çok kadın da sevgilerini okşandıkları zaman karşılık vermesini bilen ev hayvanlarına yöneltmişlerdir. Kadınlar çok kez kendi cinslerinden olan bir kimseyle sevişmeye kendilerini iten nedenleri, eşcinselliği, seçmelerini bir kadının sevilmek okşanmak gereksinimini ancak gene bir kadının tam olarak anlayıp karşılayabileceğini ileri sürerek açıklamaya çalışıyorlar.

Huang Ti: Bir erkek kadınının istekli olup olmadığını ve doyuma erişip erişmediğini nasıl anlar?
Su Nü : On gösterge vardır. Erkek bunlara dikkat edip ona göre davranışlarını ayarlamalıdır. Bu on gösterge şunlardır :
(1) Kadının yeşim elleri erkeğinin sırtına dolanmıştır. Bedeninin alt bölümünü bir o yana, bir bu yana oynatmaktadır.
Dilini dudaklarının arasına almış erkeğini yalayarak şehvetini arttırmaya çalış maktadır. Bu durum bu işaretler kadının oldukça istekli olduğunu gösterir
(2) Kadının güzel kokular yayan bedeni gevşeyip yayılmış kolları bacakları uzanıp öylece kalmıştır. Burun deliklerinden hızlı hızlı soluk almaktadır. Bunlar kadının erkeğinin yeniden kendisine yaklaşma sını istediğinin belirtileridir.
(3) Kadın uyuyan erkeğinin yeşim çekiciyle oynamak için avucunu açar ve yeşim çekicini sallamaya başlar. Bu kadının erkeği için büyük bir istek duyduğu nu gösterir.
(4) Kadının gözleri kaşları kıpır kıpırdır. Boğazından boğuk, sesler çıkarır, tatlı sözler mırıldanır. Bunlar şehvetinin son dereceye vardığının belirtileridir.
(5) Kadın iki eliyle ayaklarını tutup yeşim kapısını sonuna kadar açmaya çalışır. Bundan kadının son derece haz duyduğu anlaşılır.
(6) Dili yarı uyur yarı sarhoşmuşçasına dudaklarının arasından dışarı çıkmıştır. Bundan kadının erkeğinin canlı bir biçim de bir derin bir sığı, ileri geri gidip gelmesini istediği anlamı çıkartılabilir.
(7) Ayaklarını ve ayak parmaklarını gerer ve erkeğin yeşim çekicini içinde tut, maya çalışır ama erkeğinin ileri geri hareketleri nasıl sürdürmesini istediği konusunda belirli bir kararlılığı yoktur. Aynı zamanda alçak sesle mırıldanmaktadır. Bunlar Yin selinin boşalmakta olduğunun göstergeleridir.
(8) Birden istediği şeyi elde etmiştir. Belini hafifçe kıvırır, hafifçe terler ve aynı zamanda da gülümser. Bundan kadının sevişmenin bitmesini istemediği, sevişmeyi sürdürmekten yana olduğu anlaşılır.
(9) Tatlı duygular hâlâ. onu bırakmamış tır, haz dalgası yükselmeyi sürdürmektedir. Yin seli boşalmıştır gene de erkeğini sıkı sıkı tutmaktadır. Bundan kadının tam olarak doyuma ulaşmadığı anlamı çıkarılabilir.
(10) Bedeni sıcacıktır ve terden nemlenmiştir. Elleri ayaklan gevşemiştir. Bundan artık tam olarak doyuma ulaştığı anlaşılır.

Erkek Yang’dır,
Yangın özelliği çabucak isteğinin kabarmasıdır. Ama gene çabucak da doyuma ulaşır.
Kadın Yin’dir,
Yinin özelliği öyle çabuk çabuk isteklendirilememesidir. Ama bir kez isteklendi mi kolay kolay doyurulamaz.

Yeni başlayanlara bu konuda verilen öğütlere bir örnek olarak Wu Hsien’den bir bölümü buraya geçiriyorum :
(1) Yeni başlayan kimse çok fazla uyarılmış ya da çok fazla tutku ve coşku için de olmamalıdır.
(2) Yeni başlayan kimse denemelerine çok çekici olmayan, yeşim kapısı da (kadınlık organı) çok sıkı olmayan bir kadın la başlamalıdır. Böyle bir kadınla kendisini denetim altında tutabilmeyi öğrenmesi daha kolay olacaktır. Kadın aşırı derece de güzel değilse adamın aklını başından almayacaktır, eğer yeşim kapısı çok sıkı değilse kendini denetlemesi kolaylaşacak tır.
(3) Yeni başlayan kimse yavaş yavaş gir meyi sonra hızla geri çekilmeyi öğrenmelidir. .
(4) Önce üç sığ bir derin dalışı sınamalı, bunu seksen bir kez sürdürmeli sonra gene baştan başlamalıdır.
(5) Biraz fazla uyarıldığını duyumsayınca git gel hareketini hemen durdurup yeşim doruğunu ancak iki üç santim ya da biraz daha fazla derinde yeşim kapısında kalacak biçimde geri çekmelidir (kilitleme yöntemi). Sakinleşinceye kadar beklemeli sonra gene üç sığ bir derin yöntemini sürdürmelidir.
(6) Daha sonraları beş sığ, bir derin yöntemini deneyebilir.
(7) En sonunda dokuz sığ, bir derin yön temini uygulayabilir.
(8) Boşalmanın denetim altına alınmasını öğrenme çabasında olan kimse kendini sabırsızlığa kaptırmamalıdır.
Aşağıya geçirdiğimiz önerilerde Wu Hsien yeni başlayanlara yalnız ne yapacaklarını değil niçin öyle yapmaları gerektiğini de iyice anlayabilmeleri için ayrıntılı açıklamalar yapıyor :
(1) Bir kimsenin sevişmede en yüksek derecede haz elde edebilmesi için yatak arkadaşını sevmesi gerekliliği tartışma götürmez. Ancak boşalmanın denetimini öğrenmekte olduğunuz ve uygulamaya daha w. yeni başladığınız sıralarda kendinizi fazla kaptırmamaya çalışmalısınız. Böylelikle daha sakin kalabilmeniz kolaylaşır.
(2) öğrenmeye yeni başlayan kimse y vaş yavaş ve yumuşak hareketlerle seksen bir kez gidip gelmeli, sonra ikinci kez, üçüncü kez seksen bir kez gidiş gelişi yinelemelidir. Bir zaman için kendini toparlamak için bir durak vermeli sonra yeni den başlamalıdır.
(3) Yatak arkadaşını doyuma ulaştırmak için ona karşı tatlılıkla yumuşak davranmalıdır. Böyle yaparak yatak arkadaşının orgazm’a erişmesini çabuklaştırmış olur. Ama kendisinin denetimi yitireceğini anlar anlamaz yeşim doruğunu biraz geri çekmeli ve ‘kilit yöntemini’ uygulamalıdır. Böyle yaparak sakinleşebilecek yeni den gidip gelmeye başlayabilecektir. Daha yeni başlamış ve bu yolda fazla deneyim kazanmamış olanlar için dalışlar yavaş yavaş ve dikkatle yapılmalıdır.

Eski Taocular erkek organının ağız yoluyla uyarılmasına her zaman tehlikeli bir uygulama olarak bakmışlardır. Özellikle boşalmanın denetlenmesi çalışmalarına yeni başlamış olanlar için bu tehlike daha da büyüktür.Erkeğin de kadının da ağız yoluyla birbirlerinin organlarını uyarmaları önsevişmenin önemli bir parçası olarak kabul edilmekle birlikte erkek’ organının bu yolla uyarılmasında her zaman denetimin yitirilmesi ve boşalmanın istenmeden gerçekleşmesi çekincesi vardır.

Bir kadını hiçbir şey yatak arkadaşının yalnız kendini, yalnız boşalmayı düşündüğünü anladığı zamanki kadar kırgın, küskün ve mutsuz yapamaz. Sevişme kadınla erkek arasında tam bir bütünleşme sağlanmasıyla gerçekleştirilebilir. Sevişme karşılıklı bir sevgi ve haz aktarması ve bütünleşmesi olacak yerde pek çok erkek için mastürbasyondan hiçbir farkı olmayan sanki kadın yokmuş gibi davranan mekanik bir devinimdir.

(1) Kilitleme yöntemi Sarı Nehrin akışını bir kimsenin eliyle durdurmasına benzetilebilir. Sabırsız bir kimsenin bunu öğrenmesi yirmi günden fazla zaman alır. Sakin, yumuşak bir kimse daha çabuk öğrenebilir. Bu yöntemi öğrenmeye dikkatle bir ay kadar çaba harcayan kimse değerli hazinesini (ersuyu, ching) güven al tına, almış olur.
(2) Kilit yönteminin üstünlüğü, uygulanmasındaki kolaylık, basitlik, yalınlıktır, örneğin erkek üç sığ bir derin dalış modelini uygularken gözlerini ve ağzım kapalı tutabilir. Sakin sakin derin nefes alıp vermelidir ki nefes nefese soluksuz kalmasın.
Kısa bir süre sonra denetimi yitireceğini duyumsamaya başlayınca hemen çabucak yeşim doruğunu iki üç santim ya da daha fazla yukarı çekmeli ve o durumda öylece kalmalıdır. Sonra; ta karından başlamak üzere derin derin nefes almalı bir yandan da karnının alt bölümündeki kaslarını tıpkı büyük abdesti gelmiş bir kimse nin bir ayakyolu ararken kendini tutmak için yaptığı gibi kasmalıdır. Derin derin nefes alırken ersuyunu korumanın önemini düşünmelidir. Ersuyunun boş yere, savurganca harcanmaması gerektiğini düşünürken yavaş yavaş sakinleşecektir. Ondan sonra yeniden gidip gelmeye başlayabilir.
(3) En önemli nokta denetimi yitireceğini anlar anlamaz hemen geri çekilmeyi unutmamasıdır. Bunda geç kalır da ersuyunu yolundan geri döndürmeye çalışırsa ersuyu geri dönmeyecek sidik torbasına, hat ta böbreklere kaçacaktır. Eğer böyle bir durum olursa sidik torbasında ya da ince barsaklarda ağrı gibi ya da böbreklerde şişme ve ağrı gibi çeşitli rahatsızlıklara yol açabilir.
(4) Konuyu şöyle özetleyebiliriz: Kilitleme yöntemi çok iyi, eşsiz bir yöntemdir.
Ancak çok fazla uyarılmadan zamanında uygulanmalıdır. Geç kalmaktansa erken davranmak yeğlenmelidir. Bu yöntemi uygulayan kimse çok rahat bir biçimde, hatta yeşim doruğunun sertliğinde bir azalma ya neden olmadan boşalmayı denetim altında tutma olanağını bulacaktır, böylelikle gücünü koruyacak, telaşsız heyecansız bir rahatlık içinde olacaktır. Hiç olmazsa beş bin kez gidip gelmeden ersuyunu (ching)fışkırtmamalıdır. Bir yandan kilit yöntemini uygulayan, öbür yandan diyaframdan derin derin nefes alıp veren kimse hemen hemen sevişmeyi sonsuza kadar sürdürebilir.

Çağdaş kilit yöntemi
Erkek pek fazla huylanıp da denetimi elden kaçıracağını anlayınca yalnızca penisini on saniyeyle otuz saniye arası bir süre geri çeker, böylece boşalma tehlikesini geçiştirmiş olur. Sonra yeniden penisini ileri sürüp gidip gelmeye başlayabilir. Bu uygulamayı istediği kadar sık yineleyebilir. Giderek deneyimi arttıkça daha daha seyrek penisini geri çekme gereksinimini duyacaktır. Sonunda ancak çok çok seyrek durumlarda bunu yapması gerekecektir.Kilit yönteminde başarıya ulaşmanın gizi denetimi elden kaçırıp boşalmayı önleyemeyeceğiniz noktanın yaklaştığını farkedebilip duyumsamanızdır.

5. Eski Çin sıkma tekniği
İşaret ve orta parmaklarını yanyana tutarak erbezi torbasının altıyla anus (makat) arasındaki noktaya üç dört saniye bastırır bir yandan da derin bir nefes alır. Bu yöntemin ötekine birçok üstünlükleri vardır. Bir kere erkek kamışını kadından çekmek zorunda kalmaz. Bundan başka haberleşmeyle zaman yitirmek sorunu yoktur.

Baharda bir kimse üç günde bir kez boşalmayı göze alabilir. Bu sayı yazın ve sonbaharda ayda iki kezi geçmemelidir. Soğuk kış aylarındaysa o kimse ersuyu-nu korumalı, hiç boşalmamalıdır. Doğanın düzeni kışın Yang özünü biriktirmektir. Bu ölçüyü elden bırakmayan kimse uzun yaşar.Kış aylarındaki bir boşalma bahar aylarındaki yüz boşalmadan daha zararlıdır.

Bir adam bir kez boşalmadan sevişirse bedeni güçlenir. Eğer iki kez boşalmadan sevişirse gözleri daha iyi görür, kulakları daha iyi işitir. Bunu üç kez yaparsa tüm sayrılıklardan, hastalıklardan kurtulur, bunu dört kez yaparsa ruhunda erinçlik ve dinginlik hisseder. Beş kez yaparsa kalbi ve kan dolaşım dizgesi tazelenir. Altı kezde gövdesinin bel bölümü daha güçlenir, yedi kezdeyse kaba etleri, butları, oylukları güç kazanır. Sekiz kezde derisi düzgün ve pürüzsüz olur. Dokuz kezde uzun yaşamı sağlama bağlamış olur. On kezde hemen hemen bir ölümsüz olur çıkar.

Ne zaman boşaldıktan sonra kendini kıvanç ve erinç içinde mutlu hissederse o zaman boşalma için uygun aralığı bulduğunu anlamış olur. Boşaldığı zaman kendini daha güçsüz değil, daha güçlü; kafeste bir kanarya gibi değil, göklere yükselen bir atmaca gibi hissetmelidir.

Buna karşın bir haftadan beri günde bir iki kez sevişiyor da boşalmıyor ve erkeklik bezlerinde bir basınç, bir zorlanma duyumsuyorsa, eh!.. Boşalmanın zamanının gelmiş olduğu düşünülebilir. Pek seyrek olarak yorgunluk, bezginlik duyumu çok fazla boşalmanın değil de çok az boşalmanın belirtisi de olabilir. Eğer birkaç hafta boşalmadıktan sonra bu belirtiler ortaya çıkarsa o zaman iki boşalma arasındaki ara biraz azaltılmalıdır.

Boşalmanın denetimini öğrenmeye başladığınız ilk dönemlerde erkeklik bezlerinizde (hayalar) bir gerilme, zorlanma hissediyorsanız kendinizi kaygıya kaptırmanız için hiçbir neden yoktur. Pek çok erkek bu aşamada korkuya kapılıp çabalarını sürdürmekten vazgeçerler.

Bir erkek Taocu sevişmeyi iyice öğrenmişse yatak arkadaşını da gerçekten seviyorsa üçüncü sevişmeden birincisinden bile daha çok zevk alabilir. Eğer seksle yemek arasında bir benzetme yapacaksak ilk sevişmenin çerez meze gibi alınması gerekir. Kendi başına lezzetli ve doyurucu olmakla birlikte asıl yemek için iştahı açmaya yarar. Bir erkek Taocu sevişmeyi öğrenince bu yemekten dördüncü beşinci kez yemek isteyecektir.

Eğer erkeğin kamışı kadınlık organına hep aynı biçimde girip çıkarsa uzun bir sevişme sıkıcı, usandırıcı olabilir, ama bir erkek gidip gelme türünü ve sevişme biçimini arada bir değiştirmesini bilirse uzun sevişmenin kazandıracağı çok şey vardır.

Kitap, sonra dokuz tür git gel türünü ayrıntılı olarak anlatmaktadır :
(1) Düşmanın saflarını bozmaya çalışan bir savaşçı gibi bir sağa, bir sola saldır.
(2) Dereden karşıya geçen at gibi bir aşağı bir yukarı sıçra dur.
(3) Dalgalarla oynaşan martılar gibi bir dal, bir çık.
(4) Derin dalışları gıcıklayıcı sığ dalışlar izlesin. Bazen dibekte kalan pirinç kırıntılarını kapmak için dalış yapan bir kırlangıç kadar hızlı sığ dalışlar yap.
(5) Ağır bir taş denize batarmışçasına düzenli bir biçimde birbirini izleyen derin ve sığ dalışlar yap.
(6) Yılan kış uykusu için deliğine girermişçesine yavaş yavaş gir.
(7) Ürkmüş bir sıçan deliğine girermişçesine hızla gir.
(8) Şöyle bir süre dur, sonra kaçan tav şanın üzerine atılan kartal gibi atıl.
(9). Rüzgârı karşılayan koca bir yelkenli gibi şöyle bir yüksel sonra iyice gömül.
Bütün bu hareketler değişik hızlarda, değişik şiddet ve derinliklerde yapıldığı zaman hem kadın için, hem erkek için sevişmeye cinsel birleşmenin zevkini arttıracak ince farklar, ayrıntılı hazlar eklemiş olur.

Bu yöntem yalnızca dokuz kez sığ bir kez derin girmektir. Her giriş nefesle eşlenmeli, her girişle her nefes arasında uyum kurulmalıdır. Ut Telleriyle Siyah İnci arasındaki (iki santimden on santime kadar) girişler sığ girişlerdir. Küçük De-re’yle Vadinin özel Bölümü arasındaki, (Yedi sekiz santimden on iki on üç santime kadar girişler) derin girişlerdir. Çok yüzeysel girişlerden eşler yeteri kadar zevk almayabilirler, çok derin girişler de kadının canını acıtabilir.

Giriş ard ardalığında, daha pek çok çeşitlemeler yapılabilir. Örneğin üç sığ bir derin ya da bir sığ bir derin... Okuyucu bu türlerden hangisi kendisine ve yatak arkadaşına uygun geliyorsa onu seçmekte özgürdür.
Yirmi yaşında bir erkek her dört günde bir boşalmalıdır. Otuz yaşında bir erkek sekiz günde bir boşalmalıdır. Kırk yaşında bir erkek on günde bir, elli yaşında bir erkek yirmi günde bir boşalmalıdır. Altmış yaşında bir erkek hiç boşalmasa daha iyi olur. Eğer olağanüstü güçlü ve sağlıklı bir kimseyse ayda bir kez boşalabilir.
Taocu sevişme öğrencisi giderek sevişmeyi daha uzun sürdüreceği için eğer sürekli arayış ve denemeler içinde olmazsa sevişme tekdüze bir alışkanlığa dönüşebilir, çekiciliğini yitirir. Bunun için her çiftin kendilerine en uygun sevişme biçimini bulmaları son derece önemlidir.

Kadının bacaklarını omuzuna koyabilir. Bu çeşitleme çok derine girmeyi sağlar ve bazı kadınları son derece huylandırıp zevklendirir. Bazı kadınlar böylesine derin bir girişe ancak birkaç kez gidip gelme süresince dayanabilirler. Bazıları da dölyolları derin olmadığı için hiç dayanamazlar ve böyle bir giriş canlarını yakabilir. Bir çok erkekler bu çeşitlemeden her derin girişte erbezi torbaları kadının kaba etlerine değdiği için çok değişik bir zevk duyarlar.

Çünkü bunun sonucunda elde edilecek iki ayrı yarar vardır. Bunlardan biri, utangaç ve deneyimsiz bir kadın, kadının üstteki sevişme biçiminde ilk adımı atmakta çekingen ve isteksiz olabilir. Böyle çabuk bir yuvarlanma kadını kolayca ve doğal bir biçimde, utangaçlığı kararını etkileyecek zaman bulamadan bu duruşa geçirebilir. Bir kez kendini böyle üstte bulunca bu duruşu gerçekten çok sevdiğine karar verebilir, öteki yarara gelince, bu sevişme biçimini gerekli yapan bazı fiziksel nedenler de olabilir. Bazı kadınlar ancak bu sevişme biçiminde orgazma ulaşabilirler.

Sevişine alanında başarıya ulaşmanın tek sihirli anahtarı her çiftin hiçbir baskı ya da utangaçlık duygusuna izin vermeyen bir arayış içinde denemelerini sürdürmeleridir. Çiftlerden birinin aklına gelen yenilikler, yenilik önerileri ötekini şaşkınlığa düşürmemeleridir. Her gün aynı biçimde sevişmek, her öğünde ekmekle süt yemeye benzetilebilir

Eğer erkek diliyle kadının dilinin altını uyarırsa bu öz, haznesinden dışarı fışkırır. Görünümü saydamdır ve erkekler için çok yararlıdır.

Ancak kadın yüzü ateşlenip sesi fısıltıya dönüşene kadar isteklendirildiği zaman açılır ve o zaman Tanrı içkisi dışarı akar. İşte o zaman yeşim sapı iki üç santim geri çekilmeli ama gidip gelme sürdürülmelidir, bir yandan da kadın ya ağızdan öpülmeli ya da meme uçları emilmelidir.

Kadınların büyük çoğunluğu memelerinin emilmesinden hoşlanırken bundan nefret eden bir azınlık da yok değildir. Erkek öncelikle kadının bu konudaki tepkilerini öğrenmeye çalışmalıdır.
Elbet erkek kadının göğüslerini hoyratça hırpalamaktan kaçınmalıdır.

Eğer erkek sabırlı ve yeteri kadar becerikliyse bu görünürdeki duyarsızlık, bağlantısızlık özenli ve düzenli olarak aralıksız emilme ve okşanma sonucunda çok kez birkaç ay içinde giderilebilir ve kadının duyarlığı uyandırılabilir.

Ağzın ve dilin gevşetilmesi şehvetle öpüşebil-menin ön koşuludur. Çünkü ancak böyle bir gevşeme olabilirse erkek eşinin ağzıyla ve diliyle daha yaygın ve zevkli bir dokunum ilişkisi kurmuş olabilir. Gergin sıkılmış bir ağız yalnız duyarlığının büyük bölümünü yitirmekle kalmaz bir yandan da eşinin dudaklarıyla kendi dudaklarını sıkı sıkı birleştiremeyeceği için arada boşluklar kalır. Böyle olunca da arada kalan boşluklar yüzünden tam dokunum sağlanamadığı için öpüşme kışkırtıcılığından, uyarıcılığından çok şey yitirmiş olur.

Eğer birinin tükrüğü ötekine tiksinti veriyorsa o zaman başta sandıkları kadar birbirlerine uygun çiftler olmadıkları ve kendilerine daha çekici gelecek bir başka eş aramaları gerektiğini düşünmelidirler

Buraya kadar dişlerden hiç söz etmedik ama dişlerin de şehvetle öpüşmede önemli bir işlevi Vardır. Arada bir eşinizin dudaklarını ya da dilini dişleyebilirsiniz. Tabii canını acıtmadan
Kulak memelerinin boynun ya da omuzların dişlenmesi ya da ısırılması gerçekten çok etkileyicidir.

(1) Eğer kadın erkeği istiyorsa erkek kadının nefes alış verişlerinde bir değişim olduğunu gözlemleyebilir.
(2) Eğer kadın birleşmeye hazırsa burun delikleri açılır, ağzını aralar.
(3) Eğer kadın Yin selinin boşalmasını (orgazm olmak) istiyorsa gövdesi sarsılır ve erkeği sıkı sıkı tutar.
(4) Eğer tam olarak doyuma ulaşmak isteği içinde kıvranıyorsa kadını adamakıllı ter basar.
(5) Eğer kadın bütünüyle doymuşsa gövdesi iyice yayılır kolları bacakları gevşemiş bir durumda boylu boyunca serilir, derin uykudaymışçasına gözleri kapanır.

(a) Kadın iki eliyle erkeği sıkı sıkı tutar bundan kadının erkekle daha sıkı dokunum ilişkisi içinde olmayı istediği anlaşılır.
(b) Kadın bacaklarını havaya kaldırır, bundan kadının bızırına (klitoris) daha yakın bir sürtüşme ilişkisi istediği çıkarsanabilir.
(c) Kadın karnını şişirir bundan kadının daha sığ gidip gelmeler istediği sonucuna varılabilir.
(d) Eğer kalçalarını, butlarını oynatıyorsa bundan kadının son derece zevk aldığı anlaşılır.
(e) Eğer ayaklarını erkeği kendine çekmek için çengel gibi kullanıyorsa bundan kadının daha derin git gel istediği anlaşılır.
(f) Kadının bacaklarını erkeğin arkasına dolaması daha fazla istediğinin göstergesidir.
(g) Bir bu yana bir öbür yana çalkalanıyorsa bu bir sağ yönden bir sol yönden gelen derin gidip gelmelere istekli olduğunun göstergesidir.
(h) Kadın gövdesini yükselterek erkeğe olan yakınlaşmasını arttırmaya çalışıyorsa bundan kadının çok büyük zevk duyduğu anlaşılır.
(j) Kadının organı iyice sulanırsa Yin seli gelmiş demektir.

(VIII) Kadın organının damar gibi attığı farkedilmektedir ve adamakıllı salgı yapmıştır.

Kendini rahat bırakıp keyfine bak. Sertleşip sertleşmemesini kendine kaygı konusu yapacağına kadının bedeninin isteği kışkırtıcı bölgeleri üzerinde duyarlığını yoğunlaştır.

Ansızın kendini korkuya kaptıran herkes nasıl ağzı nın kuruduğunu ve soğuk terler döktüğünü anımsayacaktır. Erkeklerin bir bölümünün sevişme olanağı doğunca kendilerini baştan aşağı kaplayan böylesine bir korku ve kaygıya kaptırmaları gerçekten üzünç verici hatta acıklı diye tanımlanacak bir durum...

Kadının isteklenmesi, iştahlanması sizin de is-teklenmenize, iştahlanmanıza yol açacaktır. Eğer böyle olursa sorununuz çözülmüş demektir. O zaman kolayca kadınlık organına girebilirsiniz.

Sertleşmeden girme yöntemi
(1) Sertleşmeden giriş için en uygun sevişme biçimi ya yanyana ve yüz yüze ya da erkeğin üstte olduğu biçimlerdir.
(2) Erkekle kadın bundan zevk aldıkları sürece olabildiğince uzun zaman birbirlerini kucaklayıp okşamalıdırlar.
(3) Kadının organı tam olarak sulanmadan girme girişiminde bulunulmamalıdır. Uzun bir ön sevişmeden sonra bile kadın yeterince salgı yapmamışsa o zaman en iyisi bir yağ kullanmaktır. Kadının yaptığı salgı yerine kullanılabilecek en uygun yağ türü bitkisel olanlardır. Bitkisel yağlar etkinliğinden ve güvenilirliğinden kuşku duyulmayan doğal maddelerden yapılmıştır.
(4) Eğer kadın, organına yağ sürülmesin den hoşlanmıyorsa erkek kendi organını yağlayabilir. Penisin başım ve çevresini yağlayınca sonuç kadının organına yağ sürmekten farksızdır.
(5) Sertleşmeden girişin başarıyla sonuçlanması ellerinizin becerisine bağlıdır. Bu uygulama sertleşmemiş kamışı kadının dölyoluna yerleştirmekten öte bir şey değildir.
Bu başarıldıktan sonra parmaklarınızı bir yüzük gibi kamışın çevresine dolayacaksınız. Böyle yapmanız kamışın baş bölümü nün bir oranda sertleşmesine yardımcı olacaktır. Ondan sonra git gel hareketine başlayabilirsiniz.

Sertleşmeden girme Taocu sevişmenin ayırtılmaz bir parçasıdır. Taocu sevişmede bir kimsenin deneyimi arttıkça giderek bu teknik daha büyük Önem kazanır. Nedeniyse son derece basittir. Hiç kimse her an sertleşmeyi sağlayabileceğinden yüzde yüz emin olamaz. Oysa sertleşmeden sevişme yöntemi eşi ne zaman sevişmeye istekli olursa erkeğe de o zaman sev içmeye girişme olanağını verir.

Kısa küçük ama sert bir kamış, uzun büyük ama yeterince sert olmayan bir kamıştan daha üstün tutulabilir. Bununla birlikte yeterince sertleşmemiş ve güçsüz bir organ ama nazik ve sevecen bir tutum, sert güçlü bir kamış ama kaba ve hoyrat bir tutumdan çok daha fazla yeğlenmelidir. Kuşkusuz en iyisi orta olanıdır. Yani organın hiçbir bakımdan bir aşırılığı olmayanıdır.

Ama bir kimse bu gibi amaçlarla beş kimyasal maddeden yapılmış bileşimi içerse tutku ateşi daha da alevlenebilir, bu da ateşin yanıp yitmesini çabuklaştırır. Böyle yaparak kısa sürede Yang özünü tüketmiş, yitirmiş olur. Yapay yöntemlerle zarardan başka elde edilebilecek bir şey yoktur.

Biz Doğanın yasalarına ters düşen şeyler yapmamalıyız. Şimdi Yüce Kralım sevişmekten vazgeçmek istiyor. Bu istek doğanın yasalarına ters düşer. Yin ve Yang birleşmedikçe birbirlerini tamamlayamazlar, birbirleriyle uyum da kuramazlar. Nefes alıp vermenin amacı ciğerlerde kullandığımız pis havayı taze ve temiz havayla değiştirmektir. Yeşim sapı da kullanılmazsa körelir.

Bu konuda izlenecek ölçü şudur : Sevişme sonunda kadın doymuş ama erkek yorgun bitkin bir duruma düşmemiş olmalıdır.

Onların bulgularına göre cinsel yaşam ne kadar erken başlarsa o kadar geç bitiyor. Gene gençlikte cinsel bakımdan ne kadar canlı hareketli bir yaşam sürdürülürse, cinsel yaşamın ileri yaşlara kadar sürmesi olasılığı o kadar artıyor. Erkeklerin de kadınlarm da ölene kadar sevişmeyi sürdürememeleri için hiçbir neden yok.

Orta yaşlı erkeklerde azalan şey cinsel istek değil boşalma dürtüşüdür. Batılı erkekler boşalmayla orgazmı aynı şey sandıkları için orta yaşlarda cinsel güçlerini yitirmekte oldukları kaygısına kaptırıyorlar kendilerini.

Mastürbasyon yapmak kadınlık özünün vereceği yarardan da, Yin Yang uyumundan da kendini büsbütün yoksun bırakıp erkeklik özünü boşu boşuna harcamak demektir.

Erkeğe büyük haz verdiğini erkeğin içtenlikli beğenisini kazandığını bilmek, erkeğin coşkulu kıvancını duyumsamak genç kadına da büyük haz verecektir. Oysa genç bir adam çok sıkı bir dölyolunu büyük bir tehlike, hatta bir tuzak sayabilir.

Genç ve toy bir kadın ya da erkek olgun yaştaki bir sevgiliden çok şeyler öğrenebilir ve çok daha büyük zevkleri kıvançları tadabilir.
İki eldeğmemiş kimsenin birbirleriyle sevişme girişiminde bulunmaları cinsel bir felakete çağrı çıkarmak için klasik reçetedir.

1. Doğru nefes alma yöntemi
(1) Gövdenizi ye göğsünüzü doğal bir biçimde dik tutun.
(2) Diyaframdan başlayarak burnunuzdan nefes alıp vermeyi öğrenin. Ağzınızdan ne nefes alın, ne de verin.
(3) önce ciğerlerinizi yavaş yavaş bütünüyle boşaltın, son bir çabayla diyaframınızı kasın, sonra diyaframı en son sınıra dek doldurana kadar yavaş yavaş nefes alın. Gene sonra bir kez daha yavaş yavaş nefes verin ve böylece nefes alıp vermeyi sürdürün.
Kuşkusuz bütün gün böyle nefes alıp veremezsiniz ama hiç olmazsa günde birkaç dakika böyle derin nefes alıp verin ki diyaframdan başlayan nefes alıp verme uykuda bile bırakamayacağınız doğal bir alışkanlık durumuna gelebilsin.

İyi görmek için sanki derin nefes egzersizi yapıyormuş gibi, tabii zorlamadan ciğerlerinizi doldurun, rahat bir biçimde nefes vermek nefes almayı izlesin. Böyle nefes alıp verirken görmek istediğiniz şeye bakmayı sürdürün. Dolaşım dizgesindeki iyileşme hemen daha iyi görmenizi sağlayacaktır’.

Oysa bir- kimsenin kendisine yapabileceği en büyük kötülük çok yemektir

(1) Sevişirken erkek de kadın da, ta ki yorgun düşüp uyuyana kadar, birbirlerine elleriyle dokunmaktan bir an bile geri durmamalıdırlar.
(2) Kadının göğüsleri ve bızırı (klitoris) en duyarlı yerleridir ama buralara dokun makta acele etmemelisiniz, önce ellerini okşayıp öpünüz. Kadınlar gene enseden ta sokuma, apış aralarına kadar omurilik bölgesinde çok duyarlıdırlar; Duyarlı noktalar kadından kadına değişebilir ama genellikle kadınların çoğunluğunun duyarlı olduğu yerler kulaklar, ense, belin çevresi özellikle arka bölümü, apış aralarıdır. Gene sizin karnınızın kadının karnına değmesiyle okşanması sevişmeye büyük kıvançlar katar.
(3) Kamışın dışında erkeklerin en duyarlı, olduğu yeri.j kulağın içi, bazı erkeklerde göğüsler —erkeklerin yüzde ellisinde meme uçları dikleşir— apış aralandır.

Elleriniz eşinizin bedeninde durmadan dolanmalıdır; bedeniniz eşinizin her nefes alışına ya da bedenindeki en ufak, en hafif kımıltılara karşılık vermelidir.

Sevişmenin başlangıcında kadınlar erkeğin kamışını elleriyle uyarmak yerine bedenleri arasında tam bir dokunsal bağlantı kurma konusunda kendilerini yoğunlaştırmalıdırlar.
İki el içine alınmış bir kamış kolaylıkla uyarılmış olur. Bu durum erkeklerin çoğuna dölyoluna girmiş olma izlenimini verdiği için son derece uyarıcı gelir. Eğer erkek sünnetli değilse üst deriyi fazla sıkmamaya dikkat edilmelidir, çünkü o bölümde sürtünme sonucu,bir tahriş olabilir. Onun için en iyisi dokunma kamışın baş bölümü ve erbezleri ve erbezi torbası üzerinde sürdürülmelidir

Erkekler ellerinin yumuşak ve pürüzsüz olmasına özen göstermelidirler. Kaba ellerle hırpalanmaktan’ hoşlanacak kadın pek az çıkar

(1) Bütün bütün suskunluk hoşnutsuzluk belirtisi olarak yorumlanabilir.
(2) Sert, olumsuz sözler söylememeye ya da bu tür sesler çıkarmamaya özen gösteriniz. Başarılı bir sevişme oturumu uyumlu ve karşılıklı beğeninin egemen olduğu bir ortamı gerektirir.
(3) Hiçbir türlü eleştirme yapmamaya son derece dikkat etmelisiniz. Eleştiri sevişmeyi berbat edecek bir etki yapabilir.
(4) Övücü sözler söyleyen bir ses mucizeler yaratabilir.

Bir birleşme, önsevişme de içine katılarak on ya da yirmi dakika sürse hatta altı birleşme iki saatten daha fazla zaman almaz. Pek çok çift televizyon seyrederek ya da sinemada çok daha fazla zaman harcıyorlar.

Taocu genellikle bedenle ruhun birbirinden ayrılmaz bir bütünlük, bir uyum içinde olduğuna inanır. Coşkuyla ve esriklik içinde sevişen bir çift her bakımdan birbirlerine huzur verir, uyum sağlarlar, ilk kez seviştikleri zaman birbirlerini fazla çekici bulmamış bile olsalar zamanla sevgileri daha da artmış, süreklilik kazanmış olur. Oysa Batıda geçerli olan düşünce kadınla erkeğin sevişmeden önce birbirlerine romantik bir biçimde aşık olmaları gerektiğidir.

Boşalmanın arkasından erkeklerin eşlerini yarıda kalmış ve terkedilmiş bir durumda bırakarak hemen derin bir uykuya daldıkları herkesin bildiği bir şeydir.

Sun ustanın boşalmadan yüz kere cinsel birleşme önerisini ya da onun yirmi yaşındaki gençler için hafifletilmiş biçimi olan dört günde bir boşalma önerisini

Yaşlı erkeklerden çoğunda etkin bir cinsel uyarı karşısında sertleşmeyi gerçekleştirme dakikalarca sürebilir. Oysa genç bir erkekte sertleşme ancak saniyelerle ölçülebilecek bir zaman alır. Gene yaşlı erkekte sertleşme eskiden alıştığı kadar tam ve istediği kadar fazla olmayabilir.

Erkek yaşlandıkça boşalmanın ardından erkeğin cinsel uyarıya fizyolojik olarak karşılık veremediği dönem, artan yaşıyla orantılı olarak uzar. Genç erkeklerde şiddetli bir uyarıyla bile tam sertleşmeyi gerçekleştiremeyeceği sürenin genellikle dakikalarla ölçülebilmesine karşın yaşlı bir erkekte bu süre pek seyrek olarak dakikalarla ölçülebilir, genellikle yaşlı erkeğin boşalmadan sonra yeniden tam sertleşmeyi gerçekleştirebilmesi saatler alabilir. Bu durumu erkek kadar kadın da anlarsa sanki 20-40 yaş grubundaki bir erkek söz konusuymuş gibi cinsel birleşmeyi yineleme girişiminde bulunmayacaklardır. Böylelikle de ne kendi ne de eşi için cinsel birleşmenin başarıyla gerçekleşip gerçekleşmeyeceği konusunda kuşku ve kaygılara da yer olmayacaktır.
0 Responses